dr. Krajcsovicz Anita

A Helen Doron módszerrel először 2012-ben találkoztam, amikor az akkor 8 hónapos kisfiammal beiratkoztunk a Baby’s Best Start tanfolyamra. Marci a fiam 3 évesen egy külföldi nyaraláson odament a pulthoz és kért magának angolul üdítőt. Szép kerek egész mondattal. Ekkor láttam és tapasztaltam meg, hogy ez a módszer mennyire működik. 2016 telén nyílt lehetőségünk, hogy a férjemmel a békéscsabai Oktató Központ franchise jogát megvásároljuk. 2017. februárjától működik az iskola az én irányításom alatt. Az akkori 25 gyermekből álló létszám évről évre emelkedik, amikor ezeket a sorokat írom 130 gyermek tanul a mi módszerünkkel Békéscsabán, az Oktató Központunkban valamint 5 óvodában. Jogászként sosem gondoltam, hogy egyszer tanítok majd, de Helen Doron tanárként én is megtapasztaltam milyen csodálatos élmény gyerekekkel foglalkozni, milyen felemelő velük játszani, látni, ahogyan fejlődnek, hallani az angol szavaikat, tudni, hogy szeretnek az óráimra járni. A korai nyelvelsajátítás évei rendkívül fontosak, meg határozzák a gyermekek idegen nyelvekhez való hozzáállását. A mi gyermekeink nyelvtudás – és különösen az angol nyelv ismerete nélkül – már nehezen boldogulnak majd felnőtt életükben. Az én célom, hogy ez a fantasztikus, játékos és könnyed módszer minden Békés Megyei gyermekhez eljusson.

Horváth Andrea

A nyelvek iránti szeretet már kisgyermekként kialakult bennem, az angol nyelvvel viszont csak középiskolásként ismerkedtem meg. Kéttannyelvű osztályba jártam, ahol minden nap találkoztam a nyelvvel, így rövid időn belül olyan sikerélményeim lettek, amelyeknek köszönhetően ma is pozitív élményként, egy életre szóló lehetőségként tekintek a nyelvtanulásra. Egyetemistaként angol nyelvet is hallgattam, később pedig tanítottam is azt. A Helen Doron módszer megismerésével párhuzamosan alakult ki bennem az a felismerés, hogy gyermekként a nyelveket nem csak megtanulni, hanem elsajátítani is lehetséges iskolai keretek között. Célom, hogy óráimon játékosan, élményeken keresztül bizonyítsam ezt.

Gyányi Éva

Gyányi Éva vagyok, de a többség a becenevemen ismer, csak mint Vica.
Kettő szuper gyerkőcöm van, egy 13 éves nagy srác, Geri, ő a Jankay Tibor Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola angol kéttanos rendszerében tanul.
A kicsi 5 éves, Emma a Szlovák Gimnázium, Általános Iskola, Óvoda és Kollégium ovi nagycsoportosai között tevékenykedik jelenleg és ugyanezen intézmény általános iskolájában kezdi hamarosan az első osztályt.
Két gyermekem ég és föld, a nagy nyugodt, kompromisszumképes és informatikai beállítottságú, mellette zenei és grafikai vonalon is tehetséges.
A kicsi maga az energiabomba; modern és népi tánc foglalkozásokon vesz részt, festőszakkörön alkot.
Férjem bankműveleti központban dolgozik, agrármérnök végzettsége ellenére.
A Helen Doron English Békéscsaba Oktató Központ életében lassan kettő éve veszek részt, eleinte csak programokon arcot festettem, 2018-tól már aktívabban, leginkább kreatív folyamatokért felelős munkatársként vagyok jelen.
Hobbim és hivatásom az arc- és testfestés, sminkelés.
Törzsgyökeres békéscsabai vagyok,itt is élek gyermekeimmel és férjemmel.
Családom nagyja pedig egy kis, Békéscsabától nem messzi faluban él, onnan járnak be nap mint nap dolgozni a megyeszékhelyre. Családomban mindig is fontos volt az önkéntesség, a közösségért végzett összetartó munka, ezt én is igyekszem tovább vinni és átadni az utánam következő fiataloknak.

Bulyovszki Mónika

Bulyovszki Mónika vagyok, mintegy tizenöt éve foglalkozom nyelvtanítással, magánórákat adok. A Helen Doron módszerről főiskolás koromban hallottam először, de az itteni nyelviskolában ismertem meg, hogy valójában miről szól. Nagyon tetszik, hogy a kicsik játékos foglalkozás keretében találkoznak először az idegen nyelvvel, mesét néznek, énekelnek, bátorítást kapnak, nincs kudarcélményük. Ez a későbbiek során nagyon meghatározhatja a nyelvhez való hozzáállásukat, a korai pozitív élmények megkönnyítik diákéveik alatt a nyelvtanulást. A nagyobb diákok számára összeállított tananyag életszerű, mindennapi életből vett szituációkkal, szókinccsel, változatos feladatokkal. A csoportok kis létszámúak, így a résztvevők több lehetőséget kapnak, hogy a célnyelven kommunikáljanak. Az órákra való felkészülés során lehetőség van számos feladatból összeállítani a tananyagot, ezért változatosak és színesek a nyelvtanfolyam órái.